Saturday, February 14, 2009

Special

时光机 - 五月天

那阳光碎裂在熟悉场景好安静
一个人能背多少的往事真不轻
谁的笑谁的温暖的手心我著迷
伤痕好像都变成了曾经

全剧终看见满场空座椅灯亮起
这故事好像真实又象虚幻的情境
只是那好不容易被说服的自己
藉口又顶不住懊恼的侵袭

好后悔好伤心想重来行不行
再一次我就不会走向这样的结局
好后悔好伤心谁把我放回去
我愿意付出所有来换一个时光机

对不起独自回荡在空气没人听
最后又是孤单到天明
(最后又是孤单到天明)
ps:生活就是这样爱情不是想象
真的痛总是来的很轻盈没声音
从背后慢慢缓缓抱著我就像你
你和我还有很多的地方还没去
为何留我荒唐的坐在这里

thrs this girl. quite special also. haha. i guess little till none knew abt her. oh well. thrs things she dont know. acutally u did 打动我的心but too bad @ tt pnt of time. somehw the WHOLE world seems to b against me going tgt with u. i guess u didnt noe tt. hahaz. n im acting?痴情?. oh well. sometime i wonder hw will it b like if we reali gt tgt. will b still b frens now?. or like complete strangers nt in contact anymore?. sometimes leaving it at frenship is better den crossing the line. dont u think so. n nope i dont need a 时光机. i quite happy all these happen. they happen for a reason. so i can b a better man. dont u think so ? =).

.
the girl tt accompany me during my fyp. sitting beside me looking @ me doing my animation... thanks lots. support,love,care just when i need it. thou i dont think u will c this. haha.

-that's all folks-

No comments: